Príklad využitia ústredne s Dent21
Dent21 ponúka unikátnu možnosť prepojenia softvéru s virtuálnou alebo hardvérovou telefónnou ústredňou. Telefónna ústredňa umožňuje prepojiť telefónne hovory a SMS so softvérom Dent21. Na príklade nižšie ukážeme, ako sa dá ústredňa využiť v Dent21
- Ústredňa má svoje vlastné telefónne číslo. Pri virtuálnej ústredni je to číslo z vášho kraja, pri HW ústredni záleží na nastavení, väčšinou mobilná SIM karta s tarifom klienta.
- Na ústredni sa dá nastaviť – nahrať hlásenia pre jednotlivé situácie a chovanie ústredne. Napríklad pri zavolaní: “Dobrý deň. Dovolali ste sa do ambulancie dr. Zúbika.”
- Pri zavolaní do ordinácie sa v Dent21 zobrazí informácia o prichádzajúcom hovore a softvér sa pokúsi podľa telefónneho čísla spárovať volajúceho, vrátane informácií o najbližšej návšteve.
- Pokiaľ je linka obsadené, aktivuje sa rad volajúcich. Volajúci sa zaradí do radu a ozve sa mu nahrané hlásenie alebo sa prepojí na iný telefón. V Dent21 sa otvorí ďalšie okno s informáciou o hovore.
- Prehľad prijatých aj zmeškaných hovorov sa spáruje priamo v karte pacienta alebo sú k dispozícii hromadné prehľady hovorov.
- Dajú sa nastaviť rôzne “režimy”. Napríklad režim “pracovná doba”, “mimo pracovnú dobu”, “dovolenka”. Tieto režimy môžu ovplyvniť aj chovanie u prijatých hovorov (iné oznamovacie hlásenia, prepojenie na záznamník, apod.).
- Možnosť nahrať prichádzajúci hovor. Nahrávky sa ukladajú na serveri.
- Možnosť hlasovej voľby (Ak voláte na hygienu, stlačte “1”, ak voláte na stomatológiu, stlačte “2”). V Dent21 sa potom zobrazí, kto volá a ešte aj “prečo” volá.
- Možnosť posielať SMS z vlastnej SIM karty. Cena za poslané SMS je iba podľa cenníku operátora.
- Možnosť volať z mobilného telefónu cez číslo ústredne. Klient tak vidí iba telefónne číslo ústredne a nie to mobilné. Cena potom podľa mobilného operátora.
- Funkcia “Vrátnik” – možnosť nastaviť otváranie vonkajších dverí priamo zo softvéru Dent21.