Príklad využitia ústredne s Dent21

Dent21 ponúka unikátnu možnosť prepojenia softvéru s virtuálnou alebo hardvérovou telefónnou ústredňou. Telefónna ústredňa umožňuje prepojiť telefónne hovory a SMS so softvérom Dent21. Na príklade nižšie ukážeme, ako sa dá ústredňa využiť v Dent21

  1. Ústredňa má svoje vlastné telefónne číslo. Pri virtuálnej ústredni je to číslo z vášho kraja, pri HW ústredni záleží na nastavení, väčšinou mobilná SIM karta s tarifom klienta.
  2. Na ústredni sa dá nastaviť – nahrať hlásenia pre jednotlivé situácie a chovanie ústredne. Napríklad pri zavolaní: “Dobrý deň. Dovolali ste sa do ambulancie dr. Zúbika.”
  3. Pri zavolaní do ordinácie sa v Dent21 zobrazí informácia o prichádzajúcom hovore a softvér sa pokúsi podľa telefónneho čísla spárovať volajúceho, vrátane informácií o najbližšej návšteve.
  4. Pokiaľ je linka obsadené, aktivuje sa rad volajúcich. Volajúci sa zaradí do radu a ozve sa mu nahrané hlásenie alebo sa prepojí na iný telefón. V Dent21 sa otvorí ďalšie okno s informáciou o hovore.
  5. Prehľad prijatých aj zmeškaných hovorov sa spáruje priamo v karte pacienta alebo sú k dispozícii hromadné prehľady hovorov.
  6. Dajú sa nastaviť rôzne “režimy”. Napríklad režim “pracovná doba”, “mimo pracovnú dobu”, “dovolenka”. Tieto režimy môžu ovplyvniť aj chovanie u prijatých hovorov (iné oznamovacie hlásenia, prepojenie na záznamník, apod.).
  7. Možnosť nahrať prichádzajúci hovor. Nahrávky sa ukladajú na serveri.
  8. Možnosť hlasovej voľby (Ak voláte na hygienu, stlačte “1”, ak voláte na stomatológiu, stlačte “2”). V Dent21 sa potom zobrazí, kto volá a ešte aj “prečo” volá.
  9. Možnosť posielať SMS z vlastnej SIM karty. Cena za poslané SMS je iba podľa cenníku operátora.
  10. Možnosť volať z mobilného telefónu cez číslo ústredne. Klient tak vidí iba telefónne číslo ústredne a nie to mobilné. Cena potom podľa mobilného operátora.
  11. Funkcia “Vrátnik” – možnosť nastaviť otváranie vonkajších dverí priamo zo softvéru Dent21.